קשור לטרור? התיעוד שהוביל ל'מיני סערה' בעיר ביתר

נתי קאליש No Comments on קשור לטרור? התיעוד שהוביל ל'מיני סערה' בעיר ביתר

בתיעוד שהגיע לידנו נראה פועל ערבי חותך את גדר הביטחון של ביתר באמצעות קאטר. אחד התושבים תיעד את המקרה, והזעיק את המשטרה. מהעירייה נמסר: "מדובר בעובד עירייה, אנו מודים לתושב על העירנות"

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מיני-סערה בביתר עילית: פועל ערבי תועד חותך את גדר הביטחון בביתר, המפרידה בין העיר ובין השדות של הערבים מהכפרים הסמוכים. אחד התושבים שגר ממול הגדר, תיעד את המקרה, והזעיק את המשטרה. כוח גישוש הוקפץ מיד לנקודה.

ניידת של חברת הביטחון הגיע למקום, אז הוברר שהפועל הינו עובד עירייה, שעבד במקום לצורך תיקון הגדר.

לדברי התושב שתיעד את המקרה, גם אם מדובר בעובד עירייה, לא ייתכן שבתקופה רגישה כזו, פועל יעבוד כך לבדו ללא כל פיקוח. "זה הזוי שמלמדים אותו שאפשר לחתוך את הגדר עם קאטר, אני ראיתי את זה מהבית וזה מאוד הדאיג אותי" הוא מספר לנו.

"מיד שראיתי את זה, חייגתי למשטרה. לאחר כמה דקות הגיעה ניידת של הביטחון, ואיש הביטחון הסביר לי שהוא פועל של העירייה" הוא מוסיף. "אמרתי לאיש הביטחון שהוא חותך את הגדר לבדו עם קאטר, והוא החל לדבר עם הפועל. שמעתי שהוא זועם עליו שהוא חתך את הגדר כך לבד".

מעיריית ביתר עילית נמסר בתגובה לפנייתנו: "מדובר בעובד עירייה שפעל מטעם אגף הביטחון לטפל בפרצה ביטחונית שהייתה קיימת בגדר. אנו מודים לתושב על העירנות ומבקשים מהתושבים להמשיך לפקוח עין, ולדווח על כל אירוע חריג".



0 תגובות